Már egy ideje gondolkodom új gépen, jelenleg egy netbookot használok a mindennapokban és már van amikor kevés az ereje. A múlt hónapban a wifi modulja is elkezdett rendetlenkedni, néha kikapcsol és utána nem lehet bekapcsolni, csak az újraindítás segít (volt már, hogy csak a harmadik). Így felmerült bennem egy erőteljes igény egy új gépre.
Nagybátyán éppen mobilinternetet szeretett volna, gondoltuk jól összekötjük és a T-Mobile-ál veszünk mobilinternet előfizetést és gépet is mindkettőnknek. Hát eddig igen érdekes alakul ez. Nagybátyám cége 2006 óta ügyfele a T-Mobile-nak (akkor még Westel volt, neki még a SIM kártyája is Westeles 🙂 ). Három új mobilinternet előfizetést szeretett volna most venni két laptop vásárlásával és ott helyben még eszébe jutott, hogy lehetne egy tablet is hozzá. Mindegyik előfizetéshez egy-egy új készülék.
Na de ez nem ilyen egyszerű. Egy hete kezdtünk, megvettük az első előfizetést egy laptoppal, de a második laptophoz már külön engedélyt kellet kérnie az ügyintézőnek (azt mondta, hogy 4-5 nap amíg megérkezik, szerencsére gyorsabb volt). Ma mentünk a második laptopért és a tabletért. Raktáron nem volt az a gép amit szerettünk volna, az Allee olyan kicsi üzlet, hogy nem kell készlet, főleg most, hogy a Budafoki úti központjuk zárva és onnan is oda irányítanak mindenkit. Átkérik futárral egy másik üzletből estére talán megérkezik, de inkább holnapra (tehát holnapra).
A tablet egy összegben kerülne kifizetésre, de még így sem biztos, hogy megvehetjük, ismételten külön engedélyt kell kérni rá. Az ügyintéző azt javasolta, hogy vegyünk csak mobilnetet és máshol vegyünk tabletet.
Nem értem az egészet. Szerintem teljesen életszerű, hogy egy cég a munkatársainak vesz mobilinternet előfizetést, akár többet is egyszerre és mindegyikhez gépet, hogy használni is tudják azt, de ez a T-mobile szerint nem így van. És még csak nem is pillanatnyi készlethiány miatt (ugye karácsony), hanem ez az alap felállás. Küzdeni kell, hogy odaadhassuk a pénzünket. Hihetetlen.