Három hónap fegyencedzéssel

Pont ma, hogy 3 hónapja rendszeressé tettem a fegyencedzést (igaz már április elején elkezdtem az ismerkedést vele)w. Az edzések jók, bár sokszor nehezen veszem rá magam. Inspiráló a többiek bejegyzéseit olvasni, de én mégsem érzem késznek magam, hogy nyilvánosan vezessem az edzésnaplómat.

Vannak gyakorlatok, amikkel nehezen haladok (vízszintes húzás) és vannak amikkel gyorsabban is tudnék (guggolás). A terveimben ugyan hat nap edzés szerepelt, de alapból egy héten háromszor edzek, hétfőn fekvőtámasz és lábemelés, szerdán húzódzkodás és guggolás, pénteken kettlebell swing, clean push, guggolás, felülés turkish get up (próbálkozás, mert ez még nagyon nem megy). A köztes napokon pár fekvőtámasz, lábemelés és húzódzkodás.

Egyre jobban érzem a nyújtások hiányát, ezért azt is fogok csinálni, de egy edzés így is átlagosan 1 órát vesz igénybe. Ezek mellett persze a Tai Ji megmaradt, hétfőn nekem van edzésem, szerdán és csütörtökön én tartok edzést. Jó kis kiegészítés ez :).

Az itthoni edzések előnye és egyben hátránya is, hogy nem kell kimozdulni, nem kell elmenni sehová. Ha edzeni akarok, csak nekiállok és nyomom. Viszont néha nehéz rávenni magamat. Ha elmegyek egy edzőterembe, ott a többiek azért inspirálnak, itthon magamnak kell megteremtenem az inspirációt, ezért is jó olvasni a többiek blogjait, látni, hogy Ők hogyan fejlődnek.

Jó edzést mindenkinek!