Nem szeretjük, de tudomásul vesszük, hogy létezik, mint ahogyan a reklámújság vagy a spam. Én is tanultam, amikor pénzügyi tanácsadással próbálkoztam. Nekem nem jött be.
Viszont a tanulmányok előnye, hogy egyből le tudom venni ki mennyire felkészült eladó. Most beszéltem egy t-mobilos hölggyel. Nagyon felkészült volt. Hihetetlenül jól csinálta a hideg hívást. Jól vezette a beszélgetést, rávezetett a megfelelő válaszokra a megfelelő időben. Pontosan tudta mit is akar elérni a beszélgetés végére és így az is történt.
Sok helyen olvastam már eddig is, hogy egy értékesítési weboldalt is így kell felépíteni. Vezetni kell a leendő vevőt a vásárlás vége (vagy éppen a kívánt eredmény) felé. Éppen csak annyi annyi lehetőséget hagyva neki, hogy úgy érezze Ő dönti el a dolgot. Kicsit manipulatív dolog, viszont most teljes mértékben átéreztem, mennyire működőképes lehet egy ilyen oldal.
Én valószínűleg nem fogok tudni ilyet felépíteni, mert sokkal több információt adok a vásárlóknak, amiben néha elvesznek és nem is rendelnek tőlem. viszont szerintem az információ átadás fontos, néha még fontosabb mint a tényleges értékesítés. Csak ezért nem adnak a boltban semmit.