Három hónap fegyencedzéssel

Pont ma, hogy 3 hónapja rendszeressé tettem a fegyencedzést, így itt az ideje egy újabb mérésnek:

testsúly: 67kg (64kg)
bicepsz: 30cm (28cm – 29cm)
comb: 50cm (47cm)
vádli: 34cm (34cm)
mell: 93cm (93cm)

Igyekeztem mindent ugyanott mérni, ahol szeptemberben, remélem sikerült. Aminek a legjobban örülök, az a testsúly növekedésem, a célom a 75kg és nem hájban :). Lehet, hogy több is lehetett volna, de pont az elmúlt 3 napban elég keveset ettem (rakodót játszottam).

Az edzések jók, bár sokszor nehezen veszem rá magam. Inspiráló a többiek bejegyzéseit olvasni, de én mégsem érzem késznek magam, hogy nyilvánosan vezessem az edzésnaplómat. Vannak gyakorlatok, amikkel nehezen haladok (vízszintes húzás) és vannak amikkel gyorsabban is tudnék (guggolás).

Alapból egy héten háromszor edzek, hétfőn fekvőtámasz és lábemelés, szerdán húzódzkodás és guggolás, pénteken kettlebell swing, clean push, guggolás, felülés turkish get up (próbálkozás, mert ez még nagyon nem megy). A köztes napokon pár fekvőtámasz, lábemelés és húzódzkodás. Egyre jobban érzem a nyújtások hiányát, ezért azt is fogok csinálni, de egy edzés így is átlagosan 1 órát vesz igénybe. Ezek mellett persze a Tai Ji megmaradt, hétfőn nekem van edzésem, szerdán és csütörtökön én tartok edzést. Jó kis kiegészítés ez :).

Az itthoni edzések előnye és hátránya, hogy nem kell kimozdulni, nem kell elmenni sehová. Ha edzeni akarok, csak nekiállok és nyomom. Viszont néha nehéz rávenni magamat. Ha elmegyek egy edzőterembe, ott a többiek azért inspirálnak, itthon magamnak kell megteremtenem az inspirációt, ezért is jó olvasni a többiek blogjait, látni, hogy Ők hogyan fejlődnek.

Jó edzést mindenkinek!

“Három hónap fegyencedzéssel” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Grat a kitartáshoz. Mindig csodáltam azokat, akik 2 hétnél tovább rá tudják venni magukat bármilyen testedzésre, főleg egyedül otthon.. 🙂 Én is nekifutottam párszor, és persze mindannyiszor nem is lett belőle semmi. Meg is látszik.. :-/

Hozzászólás