Jótékonysági webáruház konferencia

Ma ismételten kedvenc hobbimnak hódoltam, marketing konferencián vettem részt. Elég rendhagyó konferencia vol, egyrészről nem volt sales, az előadók nem akartak semmit eladni nekünk, másrészről a konferencia teljes bevétele a Gyermekétkeztetési alapítványt támogatta. Utóbbi igen komoly érv volt, hogy inkább a konferenciát válasszam és ne a Mester előadását. Inkább éleme és teszem az alapelveket, mintz hogy ismét előadást hallgassak róluk.

Maga az átadott tudásanyag értékes volt, számomra legalábbis adott új dolgokat és megerősített néhány elképzelést, amit meg kell valósítanom. Volt némi ellentmondás néha az előadók között, picit másként kell kezelni a webáruházakat, mint a sima sales oldalakat, ahol egy terméket akarunk értékesíteni egyszer. A termék leírások tartalmazzák azokat az elemeket, amik a sales oldalak sajátjai.

A konferencia után ugyan elmentem a Mester előadására, de annyira tele voltam tett vággyal, hogy nem bírtam beülni (és sokan is voltak a kisteremben), inkább egyik barátommal beszélgettem és győzködtem, hogy ne várjon az indulással, amíg minden tökéletesen összeáll, inkább kezdje el kicsiben, de induljon el most, mert különben soha nem fog saját üzletbe kezdeni, pedig nagyon jó üzleti ötlete van. Úgy néz ki sikerült meggyőzni, remélem holnap már a tettek mezejére lép.

A konferencián természetesen szóba került a válság is és, hogy hogyan viszonyuljunk hozzá. Igazából meg kell találni azt a motivációt aminek a segítségével átlendülhetünk a „válság” okozta érzelmi hullámvölgyön, erre a következő videó egy másik változatát mutatta be Szilágyi Róbert. Kiemelném, hogy az apa szívbeteg, ennek ellenére 7-szer vettek így részt a hawaii Iron Man versenyen és több egyéb ilyen versenyen is. Neki megvan a motivációja, amivel a szívbetegség problémáját sikerült leküzdenie.

“Jótékonysági webáruház konferencia” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Igen jó konferencia volt! S megható volt a záró kisfilm is, amit korábban is láttam már. Üzleti partneremmel a konf után beszélgettünk arról is, hogy miért szipogtak annyian a teremben. A záró képsor nem sajnálatot kell kiváltson. Inkább azt a boldogságot és szeretet kell(ene) átérezni, ami jelen volt a képkockákon.

    Bár egyik ügyfelünk webáruházat üzemeltet, számomra a konferencia túlmutatott a webáruházak keretein. Kaptam ötleteket is, és büszke vagyok rá, hogy jó helyre ment a pénzünk.

Hozzászólás